Follow by Email

SELAMAT MEMBACA..Jangan lupa tinggalkan komen atau cadangan agar Mya boleh buatkan cerita lebih menarik okeh!datang lagi...sayang korang...(^_*)

Jom follow blog Mya.... ;)

Saturday, 26 October 2013

Novel Andai Dia Jodohku


Maaf sangat2 sebab Mya dah lama sangat x update blog ni. Dah setahun rupanya blog Mya ni berhabuk..tapi ape2 pon, Mya ade sesuatu nak kongsi dgn korang semua. 

Seperti yg Mya pernah bgitau dulu,Mya dah hantar manuskrip Andai Dia Jodohku. Dan Alhamdulillah..novel tu dah keluar...korang bolehlah dapatkan kat Fajar Pakeer ye... 


3 comments:

ida said...

Dear Mya,

Just finished reading your ADJ. Terkejut jugak bila jumpa yr novel ni kat MPH. Terus je beli & baca sampai abis. Love the story. Hope to read yr new story soon!

mya aryssa said...

Hehe...tengs ida...in shaa Allah..akan ada yg menyusul... :)

Robiah Ali said...

Mya..sy baru abis bc novel nih..best..5* sy bg..penyampaian yg simple,tp padat..anyway tahniah mya..berbaloi tgu lama utk dptkn versi cetak...

There was an error in this gadget